Periodo de publicación recogido
|
|
|
Editorial to the special section—Technology acceptance models: What we know and what we (still) do not know.
Ronny Scherer, Timothy Teo
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 5, 2019, págs. 2387-2393
Exploring the unknown: The effect of resistance to change and attachment on mobile adoption among secondary pre‐service teachers.
José Carlos Sánchez Prieto, Fang Huang, Susana Olmos Migueláñez, Francisco José García Peñalvo, Timothy Teo
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 5, 2019, págs. 2433-2449
A comparison of non-nested models in explaining teachers' intention to use technology
Timothy Teo
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 3, 2013, págs. 81-84
Is there an attitude problem? Reconsidering the role of attitude in the TAM.
Timothy Teo
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 6, 2009, págs. 1139-1141
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados