Periodo de publicación recogido
|
|
|
When academic achievement (also) reflects personality: Using the personality-achievement saturation hypothesis (PASH) to explain differential associations between achievement measures and personality traits
Nicolas Hübner, Marion Spengler, Benjamin Nagengast, Lex Borghans, Trudie Schils, Ulrich Trautwein
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 2, 2022, págs. 326-345
Which class matters?: Juxtaposing multiple class environments as frames-of-reference for academic self-concept formation
Moritz Fleischmann, Nicolas Hübner, Herbert W. Marsh, Jiesi Guo, Ulrich Trautwein, Benjamin Nagengast
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 1, 2022, págs. 127-143
Comparing apples and oranges: Curricular intensification reforms can change the meaning of students’ grades!
Nicolas Hübner, Wolfgang Wagner, Jan Hochweber, Marko Neumann, Benjamin Nagengast
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 1, 2020, págs. 204-220
Adapting to the Large-Scale Advanced Placement Chemistry Reform: An Examination of Teachers’ Challenges and Instructional Practices
Christian Fischer, Arthur Eisenkraft, Barry J. Fishman, Nicolas Hübner, Frances Lawrenz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 10, 2018, págs. 1701-1710
Nicolas Hübner, Eike Wille, Jenna Cambria, Kerstin Oschatz, Benjamin Nagengast, Ulrich Trautwein
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 7, 2017, págs. 993-1009
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados