Periodo de publicación recogido
|
|
|
Teachers’ perceptions of students’ executive functions: Disparities by gender, ethnicity, and ELL status.
Elisa B. Garcia, Michael J. Sulik, Jelena Obradović
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 5, 2019, págs. 918-931
Biological Sensitivity to Family Income: Differential Effects on Early Executive Functioning
Jelena Obradović, Ximena A. Portilla, Parissa J. Ballard
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 2, 2016, págs. 374-384
An Integrative View of School Functioning: Transactions Between Self-Regulation, School Engagement, and Teacher–Child Relationship Quality
Ximena A. Portilla, Parissa J. Ballard, Nancy Adler, W. Thomas Boyce, Jelena Obradović
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 5, 2014, págs. 1915-1931
Biological Sensitivity to Context: The Interactive Effects of Stress Reactivity and Family Adversity on Socioemotional Behavior and School Readiness
Jelena Obradović, Nicole R. Bush, Juliet Stamperdahl, Nancy Adler, W. Thomas Boyce
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 1, 2010, págs. 270-289
The Interplay of Social Competence and Psychopathology Over 20 Years: Testing Transactional and Cascade Models
Keith B. Burt, Jelena Obradović, Jeffrey D. Long, Ann S. Masten
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 2, 2008, págs. 359-374
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados