Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
An Integrative View of School Functioning: Transactions Between Self-Regulation, School Engagement, and Teacher–Child Relationship Quality
Ximena A. Portilla, Parissa J. Ballard, Nancy Adler, W. Thomas Boyce, Jelena Obradović
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 5, 2014, págs. 1915-1931
Epigenetic Vestiges of Early Developmental Adversity: Childhood Stress Exposure and DNA Methylation in Adolescence
Marilyn J. Essex, W. Thomas Boyce, Clyde Hertzman, Lucia L. Lam, Jeffrey M. Armstrong, Sarah M. A. Neumann, Michael S. Kobor
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 1, 2013, págs. 58-75
Autonomic Nervous System Reactivity: Children With and Without Sickle Cell Disease.
Marsha J. Treadwell, Abbey Alkon, Lori Styles, W. Thomas Boyce
Nursing research: An AJN Company publication, ISSN 0029-6562, Nº. 3, 2011, págs. 197-207
Biological Sensitivity to Context: The Interactive Effects of Stress Reactivity and Family Adversity on Socioemotional Behavior and School Readiness
Jelena Obradović, Nicole R. Bush, Juliet Stamperdahl, Nancy Adler, W. Thomas Boyce
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 1, 2010, págs. 270-289
Physiological reactivity, social support, and memory in early childhood.
Jodi A. Quas, Amy Bauer, W. Thomas Boyce
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 3, 2004, págs. 797-814
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados