InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Assessing pedagogical approaches to foster the comprehension and retention of new L2 Spanish idioms
Clara Ureña Tormo, Julie Deconinck, Helene Stengers
ELUA: Estudios de Lingüística. Universidad de Alicante, ISSN-e 2171-6692, ISSN 0212-7636, Nº 35, 2021, págs. 309-324
Language learning motivation and projected desire: an interview study with parents of young language learners
Luk Van Mensel, Julie Deconinck
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 5, 2019, págs. 535-550
Word Writing vs. Meaning Inferencing in Contextualized L2 Vocabulary Learning: Assessing the Effect of Different Vocabulary Learning Strategies
June Eyckmans, Julie Deconinck, Irina Elgort, Sarah Candry
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 73, Nº. 3, 2017, págs. 293-318
Metalinguistic awareness in L2 vocabulary acquisition: which factors influence learners’ motivations of form-meaning connections?
Sarah Candry, Julie Deconinck, June Eyckmans
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 26, Nº. 3, 2017, págs. 226-243
‘Does the form of this word fit its meaning?’: The effect of learner-generated mapping elaborations on L2 word recall
Julie Deconinck, Frank Boers, June Eyckmans
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 21, Nº. 1, 2017 (Ejemplar dedicado a: Vocabulary), págs. 31-53
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados