InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Exploring the waning interest in Nuosu Yi education in Liangshan, China
Jiazhou Yao, Marianne Turner
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 27, Nº. 3, 2024, págs. 374-388
Ruth Fielding, Marianne Turner
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 9, 2022, págs. 3171-3183
Marianne Turner
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 25, Nº. 1, 2021, págs. 61-80
Translanguaging and named languages: productive tension and desire
Marianne Turner, Angel M. Y. Lin
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 4, 2020, págs. 423-433
The positioning of Japanese in a secondary CLIL science classroom in Australia
Marianne Turner
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 7, Nº. 2, 2019, págs. 192-211
CLIL in Australia: the importance of context
Marianne Turner
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 16, Nº. 4, 2013, págs. 395-410
The Role of CLIL in Learning About TESOL: Reflections from an Australian Master of TESOL Course
Marianne Turner
International Perspectives on CLIL / Chantal Hemmi (ed. lit.), Darío Luis Banegas (ed. lit.), 2021, ISBN 978-3-030-70094-2, págs. 151-169
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados