InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Shared Book Reading in Preschool Supports Bilingual Children’s Second-Language Learning: A Cluster-Randomized Trial
Vibeke Grover Aukrust, Veslemoy Rydland, Jan-Eric Gustafsson, Catherine E. Snow
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 6, 2020, págs. 2192-2210
Bilingual preschool children’s second-language vocabulary development: The role of first-language vocabulary skills and second-language talk input
Vibeke Grover Aukrust, Joshua F. Lawrence, Veslemoy Rydland
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 22, Nº. 2, 2018, págs. 234-250
Living in neighborhoods with high or low co-ethnic concentration: Turkish–Norwegian-speaking students' vocabulary skills and reading comprehension
Veslemoy Rydland, Vibeke Grover Aukrust, Helene Fulland
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 16, Nº. 6, 2013, págs. 657-674
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados