InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Miao K. Qian, Paul C. Quinn, Gail D. Heyman, Olivier Pascalis, Genyue Fu, Kang Lee
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 3, 2019, págs. 290-305
Racial Categorization Predicts Implicit Racial Bias in Preschool Children.
Peipei Setoh, Kristy J. J. Lee, Lijun Zhang, Miao K. Qian, Paul C. Quinn, Gail D. Heyman, Kang Lee
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 1, 2019, págs. 162-179
Implicit Racial Biases in Preschool Children and Adults From Asia and Africa
Miao K. Qian, Gail D. Heyman, Paul C. Quinn, Francoise A. Messi, Genyue Fu, Kang Lee
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 1, 2016, págs. 285-296
Time Course of Visual Attention in Infant Categorization of Cats Versus Dogs: Evidence for a Head Bias as Revealed Through Eye Tracking
Paul C. Quinn, Matthew M. Doran, Jason E. Reiss, James E. Hoffman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 1, 2009, págs. 151-161
In Defense of Core Competencies, Quantitative Change, and Continuity
Paul C. Quinn
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 6, 2008, págs. 1633-1638
Perceiving “Outside the Box” Occurs Early in Development: Evidence for Boundary Extension in Three- to Seven-Month-Old Infants
Paul C. Quinn, Helene Intraub
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 1, 2007, págs. 324-334
Development of Subordinate-Level Categorization in 3- to 7-Month-Old Infants.
Paul C. Quinn
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 3, 2004, págs. 886-899
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados