InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Human-centeredness in undergraduate engineering students’ representations of engineering design
Monica E. Cardella, William Oakes, Nusaybah Abu Mulaweh, Andrew Pierce
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 36, no. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Clive L. Dym Mudd Design Workshop XI Design Education and Practice – How Process Matters), págs. 600-613
Written feedback on design: a comparison of students and educators
Monica E. Cardella, Heidi Diefes-Dux, Farshid Marbouti
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 3 (Parte B ), 2016 (Ejemplar dedicado a: Mudd Design Workshop IX. Design Thinking in Design Education ), págs. 1481-1491
Hyunyi Jung, Heidi Diefes-Dux, Aladar K. Horvath, Kelsey Joy Rodgers, Monica E. Cardella
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. 1 (Parte A), 2015, págs. 42-57
An ecofeminist grounded analysis of sustainability in engineering education: skill set, discipline, and value
Ranjani Rao, Alice L. Pawley, Stephen R. Hoffmann, Monica E. Cardella, Matthew W. Ohland
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 29, no. Extra 6, 2013, págs. 1472-1489
Sustaining sustainable design through ‘normalized sustainability’ in a first-year engineering course
Monica E. Cardella, Stephen R. Hoffmann, Matthew W. Ohland, Alice L. Pawley
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. Extra 2, 2010, págs. 366-377
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados