Periodo de publicación recogido
|
|
|
Morphology in reading comprehension among school-aged readers of English: A synthesis and meta-analytic structural equation modeling study
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 5, 2023, págs. 683-699
Metalinguistic awareness in bilingual children's word reading: A cross-lagged panel study on cross-linguistic transfer facilitation
Dongbo Zhang, Chern-Far Chin, Li Li
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 2, 2017, págs. 395-426
Motivation, strategy, and English as a foreign language vocabulary learning: A structural equation modelling study
Yining Zhang, Chin-Hsi Lin, Dongbo Zhang, Yunjeong Choi
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 87, Nº. 1, 2017, págs. 57-74
Chinese L2 Learners’ Depth of Vocabulary Knowledge and Its Role in Reading Comprehension
Dongbo Zhang, Xuexue Yang
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 49, Nº. 4, 2016, págs. 699-715
Morphology in Malay–English biliteracy acquisition: an intervention study
Dongbo Zhang
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 19, Nº. 5, 2016, págs. 546-562
Vocabulary and Grammar Knowledge in Second Language Reading Comprehension: A Structural Equation Modeling Study.
Dongbo Zhang
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 96, Nº 4, 2012, págs. 558-575
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados