Periodo de publicación recogido
|
|
|
Incorporating fantasy into gamifcation promotes student learning and quality of online interaction
Shurui Bai, Khe Foon Hew, Donn Emmanuel Gonda, Yiyun Huang, Xinyi Liang
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 19, 2022
Transitioning to the “new normal” of learning in unpredictable times: pedagogical practices and learning performance in fully online flipped classrooms
Khe Foon Hew, Chengyuan Jia, Donn Emmanuel Gonda, Shurui Bai
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 17, 2020
Student facilitators' habits of mind and their influences on higher-level knowledge construction occurrences in online discussions: a case study.
Khe Foon Hew, Wing Sum Cheung
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 48, Nº 3 (August), 2011, págs. 275-285
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados