InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Kevin McManus, Rosamond Mitchell, Nicole Tracy-Ventura
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 42, Nº 1, 2021, págs. 136-163
After study abroad: The maintenance of multilingual identity among anglophone languages graduates
Rosamond Mitchell, Nicole Tracy-Ventura, Amanda Huensch
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 104, Nº 2, 2020, págs. 327-344
Understanding second language fluency behavior: The effects of individual differences in first language fluency, cross-linguistic differences, and proficiency over time
Amanda Huensch, Nicole Tracy-Ventura
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 4, 2017, págs. 755-785
L2 Utterance Fluency Development Before, During, and After Residence Abroad: A Multidimensional Investigation.
Amanda Huensch, Nicole Tracy-Ventura
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 101, Nº 2, 2017, págs. 275-293
Youjin Kim, Nicole Tracy-Ventura, Yeonjoo Jung
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 100, Nº 3, 2016, págs. 655-673
The role of dynamic contrasts in the L2 acquisition of Spanish past tense morphology
Laura Domínguez, Nicole Tracy-Ventura, María J. Arche, Rosamond Mitchell, Florence Myles
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 16, Nº 3, 2013, págs. 558-577
Designing authenticity into language learning materials
Nicole Tracy-Ventura
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 10, Nº. 1, 2006, págs. 122-125
The LANGSNAP longitudinal learner corpus: design and use
Nicole Tracy-Ventura, Rosamond Mitchell, Kevin McManus
Spanish Learner Corpus Research: current trends and future perspectives / Margarita Alonso-Ramos (ed. lit.), 2016, ISBN 978-90-272-1075-3, págs. 117-142
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados