Periodo de publicación recogido
|
|
|
Kevin McManus, Rosamond Mitchell, Nicole Tracy-Ventura
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 42, Nº 1, 2021, págs. 136-163
Kevin McManus
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 24, Nº 1, 2021, págs. 167-184
Signatures of automaticity during practice: Explicit instruction about L1 processing routines can improve L2 grammatical processing
Kevin McManus, Emma Marsden
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 40, Nº 1, 2019, págs. 205-234
Awareness of L1 form-meaning mappings can reduce crosslinguistic effects in L2 grammatical learning
Kevin McManus
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 28, Nº. 2, 2019, págs. 114-138
Using Explicit Instruction About L1 to Reduce Crosslinguistic Effects in L2 Grammar Learning: Evidence From Oral Production in L2 French
Kevin McManus, Emma Marsden
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 2, 2019, págs. 459-480
L1-L2 differences in the acquisition of form-meaning pairings in a second language
Kevin McManus
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 71, Nº. 2, 2015, págs. 51-77
The LANGSNAP longitudinal learner corpus: design and use
Nicole Tracy-Ventura, Rosamond Mitchell, Kevin McManus
Spanish Learner Corpus Research: current trends and future perspectives / Margarita Alonso-Ramos (ed. lit.), 2016, ISBN 978-90-272-1075-3, págs. 117-142
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados