InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Ozono y COVID-19: bases fisiológicas y sus posibilidades terapéuticas según el estadio evolutivo de la infección por SARS-CoV-2
Marcos Edgar Fernández Cuadros, María Jesús Albaladejo Florín, Sandra Álava Rabasa, Elizabeth D. Pena, Olga Susana Pérez Moro
Revista de la Sociedad Española del Dolor (SED), ISSN 1134-8046, Vol. 28, 1 1, 2021, págs. 27-36
Todd A. Gibson, Connie Summers, Elizabeth D. Pena, Lisa M. Bedore, Ronald B. Gillam, Thomas M. Bohman
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 18, Nº 3, 2015, págs. 551-560
Semantic Development in Spanish–English Bilingual Children: Effects of Age and Language Experience
Li Sheng, Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Pena, Christine Fiestas
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 3, 2013, págs. 1034-1045
The measure matters: Language dominance profiles across measures in Spanish–English bilingual children
Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Pena, Connie Summers, Karin M. Boerger, Maria D. Resendiz, Kai Greene, Thomas M. Bohman, Ronald B. Gillam
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 15, Nº 3, 2012, págs. 616-629
Parent and teacher rating of bilingual language proficiency and language development concerns
Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Pena, Debbie Joyner, Candace Macken
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 14, Nº. 5, 2011, págs. 489-511
What you hear and what you say: language performance in Spanish–English bilinguals
Thomas M. Bohman, Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Pena, Anita Mendez Perez, Ronald B. Gillam
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 3, 2010, págs. 325-344
Effects on L1 during early acquisition of L2: Speech changes in Spanish at first English contact
Christina E. Gildersleeve-Neumann, Elizabeth D. Pena, Barbara L. Davis, Ellen S. Kester
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 12, Nº 2, 2009, págs. 259-272
Assessment of Bilingual Children for Identification of Language Impairment: Current Findings and Implications for Practice
Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Pena
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 11, Nº. 1, 2008, págs. 1-29
Lost in Translation: Methodological Considerations in Cross-Cultural Research
Elizabeth D. Pena
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 4, 2007, págs. 1255-1264
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados