Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
A CASE (Computer-Assisted Structure Elucidation) for Bench-Top NMR Systems in the Undergraduate Laboratory for De Novo Structure Determination: How Well Can We Do?
Ronald Soong, Katelyn Downey, Arvin Moser, Pablo Monje Fernández, Amy Jenne, Rajshree Ghosh Biswas, Monica Bastawrous, Rudraksha Majumdar, Daniel H. Lysak, Antonio Adamo, Benjamin Goerling, Venita Decker, Falko Busse, Santiago Dominguez, Effiette Sauer, Svetlana Mikhaylichenko, Vivienne Luk, André J. Simpson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 11, 2022, págs. 3780-3788
Exploring the Maker Culture in Chemistry: Making an Affordable Thermal Imaging System for Reaction Visualization
Ronald Soong, Amy Jenne, Rajshree Ghosh Biswas, Antonio Adamo, André J. Simpson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 10, 2020, págs. 3887-3891
CASE (Computer-Assisted Structure Elucidation) Study for an Undergraduate Organic Chemistry Class
Ronald Soong, Brent G. Pautler, Arvin Moser, Amy Jenne, Daniel H. Lysak, Antonio Adamo, André J. Simpson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 3, 2020, págs. 855-860
Combining the Maker Movement with Accessibility Needs in an Undergraduate Laboratory: A Cost-Effective Text-to-Speech Multipurpose, Universal Chemistry Sensor Hub (MUCSH) for Students with Disabilities
Ronald Soong, Kyle Agmata, Tina Doyle, Amy Jenne, Tony Adamo, André J. Simpson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 12, 2018, págs. 2268-2272
An Oil Spill in a Tube: An Accessible Approach for Teaching Environmental NMR Spectroscopy
André J. Simpson, Perry J. Mitchell, Hussain Masoom, Yalda Liaghati Mobarhan, Antonio Adamo, Andrew P. Dicks
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 4, 2015, págs. 693-697
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados