InstitucionesÁrea de conocimientoAclaración de materia/profesión
Portal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Are translation equivalents really equivalent?: Evidence from concreteness effects in translation priming
Adel Chaouch-Orozco, Jorge González Alonso, Jon Andoni Duñabeitia, Jason Rothman
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 28, Nº. 2, 2024, págs. 149-162
Fatih Bayram, Jorge González Alonso, Dave Kush, Terje Lohndal, Jason Rothman, Rachel Hayes-Harb
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 42, Nº 2, 2021 (Ejemplar dedicado a: Individual Differences in Bilingualism), págs. 243-243
Individual differences in bilingual word recognition: The role of experiential factors and word frequency in cross-language lexical priming
Adel Chaouch-Orozco, Jorge González Alonso, Jason Rothman
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 42, Nº 2, 2021 (Ejemplar dedicado a: Individual Differences in Bilingualism), págs. 447-474
Broad scope and narrow focus: On the contemporary linguistic and psycholinguistic study of third language acquisition
Jorge González Alonso, Jason Rothman, Denny Berndt, Tammer Castro, Marit Westergaard
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 21, Nº. 6, 2017 (Ejemplar dedicado a: L3/Multilingualism), págs. 639-650
Coming of age in L3 initial stages transfer models: Deriving developmental predictions and looking towards the future
Jorge González Alonso, Jason Rothman
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 21, Nº. 6, 2017 (Ejemplar dedicado a: L3/Multilingualism), págs. 683-697
L3 acquisition: a focus on cognitive approaches
María del Pilar García Mayo, Jorge González Alonso
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 18, Nº 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: L3 acquisition: a focus on cognitive approaches), págs. 127-129
The Acquisition of Second Language Spanish Morphosyntax
Jason Rothman, Jorge González Alonso, David Miller
The Cambridge handbook of Spanish linguistics / coord. por Kimberly L. Geeslin, 2018, ISBN 1-316-80071-7, págs. 689-715
From theory to practice in multilingualism: What theoretical research implies for third language learning
Jorge González Alonso, Jason Rothman
L3 Syntactic Transfer: Models, new developments and implications / Tanja Angelovska (aut.), Ángela Hahn (aut.), 2017, ISBN 9789027265609, págs. 277-298
Morphological processing and representation in multilingualism
Jorge González Alonso
Tesis doctoral dirigida por María del Pilar García Mayo (dir. tes.). Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (2015).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados