Periodo de publicación recogido
|
|
|
Lauren R. Holloway, Tabitha F. Miller, Bryce da Camara, Paul M. Bogie, Briana L. Hickey, Angie L. Lopez, Jiho Ahn, Eric Dao, Nicole Naibert, Jack Barbera, Richard J. Hooley, Jack F. Eichler
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 2, 2024, págs. 490-500
Future of the Flipped Classroom in Chemistry Education: Recognizing the Value of Independent Preclass Learning and Promoting Deeper Understanding of Chemical Ways of Thinking During In-Person Instruction
Jack F. Eichler
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 3, 2022, págs. 1503-1508
Efficacy of an Asynchronous Online Preparatory Chemistry Course: An Observational Study
Grace Henbest, Kiana Mortezaei, Teresa Alvelais, Courtney Murphy, Jack F. Eichler
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 12, 2020, págs. 4287-4296
Dissecting the Flipped Classroom: Using a Randomized Controlled Trial Experiment to Determine When Student Learning Occurs
Matthew D. Casselman, Kinnari Atit, Grace Henbest, Cybill Guregyan, Kiana Mortezaei, Jack F. Eichler
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 1, 2020, págs. 27-35
Jack F. Eichler, Junelyn Peeples
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 9, 2013, págs. 1137-1143
Imploding Soda Cans:: From Demonstration to Guided-Inquiry Laboratory Activity
Jack F. Eichler
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 86, Nº. 4 (April), 2009, págs. 472-474
Mentos and the Scientific Method: A Sweet Combination.
Jack F. Eichler, Heather Patrick, Brenda Harmon, Janet Coonce
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 7, 2007, págs. 1120-1123
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados