InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Willingness to communicate in a multilingual context: part one, a time-serial study of developmental dynamics
Alastair Henry, Cecilia Thorsen, Peter D. MacIntyre
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 4, 2024, págs. 937-956
Willingness to communicate in a multilingual context: part two, person-context dynamics
Alastair Henry, Cecilia Thorsen, Peter D. MacIntyre
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 4, 2024, págs. 1033-1048
Teachers’ self-disclosures and influences on students’ motivation: A relational perspective
Alastair Henry, Cecilia Thorsen
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 1, 2021, págs. 1-15
The case of a missing person?: The current L2 self and the L2 Motivational Self System
Cecilia Thorsen, Alastair Henry, Christina Cliffordson
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 5, 2020, págs. 584-600
Disaffection and agentic engagement: ‘Redesigning’ activities to enable authentic self-expression
Alastair Henry, Cecilia Thorsen
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 4, 2020, págs. 456-475
The ideal multilingual self: validity, influences on motivation, and role in a multilingual education
Alastair Henry, Cecilia Thorsen
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 15, Nº. 4, 2018, págs. 349-364
The influence of fluid and crystallized intelligence on the development of knowledge and skills.
Cecilia Thorsen, Jan-Eric Gustafsson, Christina Cliffordson
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2014, págs. 556-570
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados