An Exploratory Study of Recent Trends in ELT Master’s Programs: Insights from the stakeholders
Margarita María López Pinzón, Odilia Ramírez Contreras, Luís Henrique Gonçalves Vargas
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 22, 2021 (Ejemplar dedicado a: GiST Education and Learning Research Journal), págs. 21-50
The Reciprocal Teaching Model in the Development of Writing in Tenth Graders
Karen Julio Cárdenas, Margarita María López Pinzón
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 19, 2019, págs. 128-147
The Effect of the Process-Based Approach on the Writing Skills of Bilingual Elementary Students
Luisa Fernanda Sánchez, Margarita María López Pinzón
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 12, Nº. 1, 2019, págs. 72-98
Impact of a professional development program on EFL teachers’ performance
Alexandra Novozhenina, Margarita María López Pinzón
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 25, Nº. 2, 2018, págs. 113-128
Integrating the Coffee Culture with the Teaching of English
Carmen Tulia Zuluaga Corrales, Margarita María López Pinzón, Josefina Quintero Corzo
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 11, Nº. 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: PROFILE 11, No2. Issues in Teachers' Professional Development), págs. 27-42
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados