InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Research in language assessment
Ute Knoch
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 50, Nº 1, 2017, págs. 138-142
John Bitchener, Ute Knoch
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 48, Nº 3, 2015, págs. 405-414
The Contribution of Written Corrective Feedback to Language Development: A Ten Month Investigation
John Bitchener, Ute Knoch
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 31, Nº 2, 2010, págs. 193-214
Diagnosing the Support Needs of Second Language Writers: Does the Time Allowance Matter?
Cathie Elder, Ute Knoch, Ronghui Zhang
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 43, Nº. 2, 2009, págs. 351-359
The value of written corrective feedback for migrant and international students
John Bitchener, Ute Knoch
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 12, Nº. 3, 2008, págs. 409-431
Language Practices, Preferences and Policies: Contrasting Views of Pakeha, Maori, Pasifika and Asian students
Gary Barkhuizen, Ute Knoch, Donna Starks
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 27, Nº. 5, 2006, págs. 375-391
Missing Afrikaans: ‘Linguistic Longing’ among Afrikaans-speaking Immigrants in New Zealand
Gary Barkhuizen, Ute Knoch
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 26, Nº. 3, 2005, págs. 216-232
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados