Periodo de publicación recogido
|
|
|
Prior Experience and Destination Advertising Response
Yeongbae Choe, Jason L Stienmetz, Daniel R. Fesenmaier
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 19, Nº. 3, 2014, págs. 351-359
Sangwon Park, Daniel R. Fesenmaier
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 19, Nº. 1, 2014, págs. 35-49
Effects of Channel, Timing, and Bundling on Destination Advertising Response
Jason L Stienmetz, Daniel R. Fesenmaier
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 19, Nº. 1, 2014, págs. 97-104
Trip Budget and Destination Advertising Response
Yeongbae Choe, Jason L Stienmetz, Daniel R. Fesenmaier
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 18, Nº. 6, 2013, págs. 713-722
La mediación de las expectativas turísticas: Acceso a lugares a través de vídeos compartidos
Lis P. Tussyadiah, Daniel R. Fesenmaier
Annals of Tourism Research en Español, ISSN 1575-443X, Vol. 11, Nº. 1, 2009, págs. 56-74
Búsqueda de información en línea.: El proceso de planificación de las vacaciones.
Bing Pan, Daniel R. Fesenmaier
Annals of Tourism Research en Español, ISSN 1575-443X, Vol. 8, Nº. 2, 2006, págs. 217-242
Conceptualizing the Travel Decision-Making Hierarchy: a Review of Recent Developments
James Jeng, Daniel R. Fesenmaier
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 7, Nº. 1, 2002, págs. 15-32
Considerations for Temporal Aggregation: Applications to the US In-Flight Survey Data
Yeong Hyeon Hwang, Raymond Youcheng Wang, Jay Beaman, Daniel R. Fesenmaier, J.T. O'Leary
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 6, Nº. 3-4, 2001, págs. 171-183
Assessing Structure in the Pleasure Trip Planning Process
Daniel R. Fesenmaier, Jiann-Min Jeng
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 5, Nº. 1, 2000, págs. 13-27
Destination Compatibility in Multidestination Pleasure Travel
Jiann-Min Jeng, Daniel R. Fesenmaier
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 3, Nº. 2, 1998, págs. 77-87
A Systems Approach for Tourism Analysis
Muzaffer Uysal, Daniel R. Fesenmaier, Josef A. Mazanec
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 1, Nº. 1, 1996, págs. 1-3
Comparison of Approaches for Measuring Traveler Motivations
Rhonda L. Bonifield, Jiann-Min Jeng, Daniel R. Fesenmaier
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 1, Nº. 1, 1996, págs. 39-47
Inforamtion Tecnology: Shaping the Past, Present, and Future of Tourism
Ulrike Gretzel, Daniel R. Fesenmaier
The SAGE handbook of tourism studies / Tazim Jamal (ed. lit.), Mike Robinson (ed. lit.), 2009, ISBN 978-1412-9239-72, págs. 558-580
A Multi-criteria Approach to Destination Benchmarking: a case study of State Tourism Advertising Programs in the United States
Karl W. Wöber, Daniel R. Fesenmaier
Management Science Applications in tourism and hospitality: Copublicado simultáneamente en Journal of Travel & Tourism Marketing, Volume 16, Numbers 2/3 2004 / coord. por Zheng Gu, 2004, ISBN 0-7890-2518-3, págs. 1-18
Searching for Experience: technology-related trends Shaping the Future of Tourism
Daniel R. Fesenmaier, Ulrike Gretzel
The tourism and leisure industry: shaping the future / Klaus Weiermair (ed. lit.), Christine Mathies (aut.), 2004, ISBN 0-7890-2103-X, págs. 285-299
Preparing for the new economy: guidelines for the destination marketing organization
Ulrike Gretzel, Yu-Lan Yuan, Daniel R. Fesenmaier
Destinos turísticos: Jornadas sobre la Gestión del Turismo en el Tercer Milenio, 24 y 31 de marzo, y 7 de abril de 2000, 2002, ISBN 84-7485-808-9, págs. 51-69
La nueva economía: guía y método para la organización del marketing de destinos turísticos
Ulricke Gretzel, Daniel R. Fesenmaier, Yu-Lan Yuan
Destinos turísticos: Jornadas sobre la Gestión del Turismo en el Tercer Milenio, 24 y 31 de marzo, y 7 de abril de 2000, 2002, ISBN 84-7485-808-9, págs. 153-172
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados