InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Will Baker
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 78, Nº 2, 2024, págs. 212-215
‘A more inclusive mind towards the world’: English language teaching and study abroad in China from intercultural citizenship and English as a lingua franca perspectives
Fan Fang, Will Baker
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 22, Nº. 5, 2018, págs. 608-624
English language policy in Thailand
Will Baker, Wisut Jarunthawatchai
European journal of language policy, ISSN 1757-6822, Vol. 9, Nº. 1, 2017, págs. 27-44
English and more: a multisite study of roles and conceptualisations of language in English medium multilingual universities from Europe to Asia
Will Baker, Julia Hüttner
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 38, Nº. 6, 2017, págs. 501-516
ELF researchers take issue with "English as a lingua franca: an immanent critique"
Will Baker, Jennifer Jenkins, Robert Baird
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 36, Nº 1, 2015, págs. 121-123
Mastering the online Master’s: developing and delivering an online MA in English language teaching through a dialogic-based framework
Will Baker, Julie Watson
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 51, Nº 5, 2014, págs. 483-496
Some �friendly� confusion: SCOTS and ELF
Will Baker, Julia Hüttner
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 65, Nº 2, 2011, págs. 183-186
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados