InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Towards a Global Englishes-aware National English Curriculum of China
Haibo Liu, Fan Fang
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 76, Nº 1, 2022, págs. 88-98
'Using all English is not always meaningful': Stakeholders’ perspectives on the use of and attitudes towards translanguaging at a Chinese university
Fan Fang, Yang Liu
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 247, 2020
Developing students’ awareness of Global Englishes
Fan Fang, Wei Ren
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 72, Nº 4, 2018, págs. 384-394
‘A more inclusive mind towards the world’: English language teaching and study abroad in China from intercultural citizenship and English as a lingua franca perspectives
Fan Fang, Will Baker
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 22, Nº. 5, 2018, págs. 608-624
Frontiers of L2 Chinese language education: a global perspective. Zhang, Y., & Gao, X. (Eds.) (2021). Routledge, Abingdon, 206 Pages, ISBN: 9781003169895
Fan Fang, Siying Wu
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 38, 2022, 332 págs.
Es reseña de:
Frontiers of L2 Chinese Language Education: A Global Perspective
Y. Zhang (coord.), X. Gao (coord.)
Abingdon : Routledge, 2021
English Language Teaching and Teacher Education in East Asia
Fan Fang
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 75, Nº 4, 2021, págs. 518-520
Es reseña de:
English Language Teaching and Teacher Education in East Asia
Amy Bik May Tsui (ed. lit.)
Cambridge University Press, 2021
Email Discourse among Chinese Using English as a Lingua Franca
Fan Fang, Handoyo Puji Widodo
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 72, Nº 2, 2018, págs. 231-233
Es reseña de:
Email Discourse among Chinese Using English as a Lingua Franca
Y. Chen (ed. lit.), D.V. Rau (ed. lit.), G Rau (ed. lit.)
Springer, 2016
Reconceptualising Authenticity for English as a Global Language
Fan Fang
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 71, Nº 2, 2017, págs. 261-263
Es reseña de:
Reconceptualising Authenticity for English as a Global Language
R.S. Pinner
Multilingual Matters, 2016
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados