InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
(Post)-conflict Memories and Identity Narratives in the Documentary Series I Am Africa
Isabel Maria Macedo, Rosa Cabecinhas, Lurdes Macedo
Observatorio (OBS*), ISSN-e 1646-5954, Vol. 7, No 3, 2013, págs. 115-127
Colonialism and liberation struggle in Mozambican history textbooks: a diachronic analysis
Rosa Cabecinhas, Cassimo Jamal, Alberto S. Sá Filho, Isabel Maria Macedo
Reproducing, rethinking, resisting national narratives: a sociocultural approach to schematic narrative templates / coord. por Ignacio Brescó de Luna, Floor Van Alphen, 2022, ISBN 9781648026614, págs. 37-57
Culturas, média e identidades: nota introdutória
Moisés de Lemos Martins, Isabel Maria Macedo
Livro de atas do III Congresso Internacional sobre Culturas: Interfaces da Lusofonia / Moisés de Lemos Martins (ed. lit.), Isabel Maria Macedo (ed. lit.), 2019, ISBN 978-989-8600-83-7, págs. 8-14
A study of quality service in university catering services: a preliminary development of a measurement instrument
Lidia Parente, Cláudia Simões, José Carlos Pinho, Isabel Maria Macedo
Proceedings of the 6th International Congress on Public and Non Profit Marketing: University of Minho, Braga, Portugal, 14-15th june 2007, 2007, pág. 62
Evaluating service quality in a public sector setting: an exploratory test of the Servqual approach to social services
Isabel Maria Macedo, José Carlos Pinho, Cláudia Simões
Proceedings of the 6th International Congress on Public and Non Profit Marketing: University of Minho, Braga, Portugal, 14-15th june 2007, 2007, pág. 63
The determinant factors of Internet adoption in the non-profit sector: the Portuguese case
José Carlos Pinho, Isabel Maria Macedo
Vth Congress of the Public and Non lucrative Marketing International Association: Cluj-Napoca, Romania / Alexandru Naghiu (dir. congr.), 2006, ISBN 978-973-751-241-3, págs. 101-111
Market orientation in the non-profit sector: a resource dependence perspective
Isabel Maria Macedo, José Carlos Pinho
Jornadas Internacionais de Marketing Público e Nâo Lucrativo, Covilhâ, 1 e 2 de abril de 2004: livro de actas, 2004, ISBN 972-8790-18-X, págs. 138-147
Are non-profit organisations attracted by the Internet?: an exploratory study of the Portuguese non-profit sector
José Carlos Pinho, Isabel Maria Macedo
Aplicaciones del marketing en la administración pública y organizaciones no lucrativas, 2003, ISBN 84-95480-92-1, págs. 331-341
Livro de atas do III Congresso Internacional sobre Culturas: Interfaces da Lusofonia
Moisés de Lemos Martins (ed. lit.), Isabel Maria Macedo (ed. lit.)
Universidade do Minho, Centro de Estudos de Comunicação e Sociedade (CECS), 2019. ISBN 978-989-8600-83-7
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados