InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Talk the talk: Learner-generated podcasts as catalysts for knowledge creation.
Mark J. W. Lee, Catherine McLoughlin, Anthony Chan
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 3, 2008, págs. 501-521
Interactivity in telelearning environments: using communication and dialogue meaningfully in the learning process
Ron Oliver, Catherine McLoughlin
Open praxis: the bulletin of the International Council for Distance Education, ISSN 1369-9997, Nº. 1, 1998, págs. 9-13
Supporting students in independent learning of mathematical concepts using screencasts: indicators for instructional design
Catherine McLoughlin
ICETIC: Innovative and Creative Education and Technology International Conference / Ramón Sanguino Galván (aut.), Ascensión Barroso Martínez (aut.), 2017, ISBN 978-84-16989-78-2, pág. 270
What skills do I need to teach online?: Researching experienced teacher views of essential knowledge and skills in online pedagogy as a foundation for designing professional development for novice teachers
Catherine McLoughlin, Maria Northcote
Search and research [Recurso electrónico]: teacher education for contemporary contexts / coord. por Juan José Mena Marcos, Ana García-Valcárcel Muñoz-Repiso, Francisco José García Peñalvo, Marta Martín del Pozo, 2017, ISBN 978-84-9012-769-8, págs. 1119-1129
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados