Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Integrating students’ perspectives about online learning: a hierarchy of factors
Montgomery Van Wart, Anna Ni, Pamela Medina, Jesus Canelon, Melika Kordrostami, Jing Zhang, Yu Liu
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 17, 2020
Niche market and individual practices in Tibetan language education in China: an ethnography of language policy
Jing Zhang
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 3, 2019 (Ejemplar dedicado a: Controversies of bilingual education in China), págs. 274-289
Structures of feeling in language policy: the case of Tibetan in China
Jing Zhang, Miguel Pérez Milans
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 18, Nº. 1, 2019 (Ejemplar dedicado a: Multilingualism and policy making in Greater China), págs. 39-64
How Sense of Agency and Sense of Ownership could Affect Anxiety: A Study Based on Virtual Hand Illusion
Jing Zhang, Wei Chen, Yanyan Qian
Anales de psicología, ISSN-e 1695-2294, ISSN 0212-9728, Vol. 34, Nº. 3, 2018, págs. 430-437
Stylistic properties and regulatory fit: : Examining the role of self-regulatory focus in the effectiveness of an actor's vs. observer's visual perspective
Jing Zhang, Xiaojing Yang
Journal of Consumer Psychology, ISSN-e 1057-7408, Vol. 25, Nº. 3, 2015, págs. 449-458
Aiping Chi, Liang Tang, Jing Zhang, Kunru Zhang
International journal of sport nutrition and exercise metabolism, ISSN 1526-484X, ISSN-e 1543-2742, Vol. 22, Nº. 6, 2012, págs. 479-485
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados