Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Student perceptions of interpersonal justice, engagement, agency and anger: A longitudinal study for reciprocal effects
Consuelo Mameli, Valentina Grazia, Stefano Passini, Luisa Molinari
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 3, 2022, págs. 765-784
Adolescents’ profiles based on student agency and teacher autonomy support: Does interpersonal justice matter?
Valentina Grazia, Consuelo Mameli, Luisa Molinari
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 4, 2021, págs. 1117-1134
Damiano Menin, Annalisa Guarini, Consuelo Mameli, Grace Skrzypiec, Antonella Brighi
International journal of clinical and health psychology, ISSN 1697-2600, Vol. 21, Nº. 2, 2021, págs. 7-12
Agency and responsibility in adolescent students: A challenge for the societies of tomorrow
Consuelo Mameli, Luisa Molinari, Stefano Passini
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 89, Nº. 1, 2019, págs. 41-56
Teaching interactive practices and burnout: A study on Italian teachers
Consuelo Mameli, Luisa Molinari
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 32, Nº 2, 2017, págs. 219-234
A sequential analysis of classroom discourse in Italian primary schools: The many faces of the IRF pattern
Luisa Molinari, Consuelo Mameli, Augusto Gnisci
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2013, págs. 414-430
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados