Periodo de publicación recogido
|
|
|
Children's likelihood to perform adult-like in word association test: Effects of bilingualism and distributional properties of word relationships
Boji P. W. Lam, Li Sheng, Xian Zhang
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 1, 2023, págs. 216-230
A longitudinal study of foreign language anxiety and enjoyment
Chunmei Pan, Xian Zhang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 6, 2023, págs. 1552-1575
The relationship between vocabulary knowledge and L2 reading/listening comprehension: A meta-analysis
Songshan Zhang, Xian Zhang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 26, Nº. 4, 2022, págs. 696-725
Exploring the role of phraseological knowledge and syntactic knowledge in L2 listening comprehension
Lingling Li, Hai Xu, Xian Zhang
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 248, 2020
Foreign language anxiety and foreign language performance: A Meta-Analysis
Xian Zhang
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 4, 2019, págs. 763-781
Xian Zhang, Xiaofei Lu
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 4, 2015, págs. 740-753
Xian Zhang, Xiaofei Lu
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 35, Nº 3, 2014, págs. 283-304
The I Don't Know Option in the Vocabulary Size Test
Xian Zhang
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 47, Nº. 4, 2013, págs. 790-811
Implementation of QoS Routing in Pre-configured GMPLS-based Optical Networks
Xian Zhang, Chris Phillips, Yongli Zhao, Jie Zhang, Shanguo Huang
VIII Workshop in G/MPLS Networks / coord. por Pere Vilà Talleda, Antonio Bueno, 2009, ISBN 978-84-92707-05-8, pág. 39
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados