InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Exploring the role of phraseological knowledge and syntactic knowledge in L2 listening comprehension
Lingling Li, Hai Xu, Xian Zhang
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 248, 2020
Quantitative linguistics approach to interlanguage development: a study based on the Guangwai-Lancaster Chinese Learner Corpus
Heng Chen, Hai Xu
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 230, 2019
An SFL approach to gender ideology in the sentence examples in the "Contemporary Chinese Dictionary"
Huilian Hu, Hai Xu, Junjie Hao
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 220, 2019, págs. 17-30
Investigating Dictionary Users’ Needs for Illustrative Examples: the Case of Chinese EFL Learners.
Hai Xu
Cadernos de tradução, ISSN-e 2175-7968, ISSN 1414-526X, Vol. 2, Nº. 18, 2006, págs. 153-174
Longitudinal Developments in Vocabulary Knowledge and Lexical Organization
Songshan Zhang, Hai Xu
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 71, Nº 2, 2017, págs. 267-269
Es reseña de:
Longitudinal Developments in Vocabulary Knowledge and Lexical Organization
B. Dóczi, J. Kormos
Oxford University Press, 2016
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados