Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Michael J. Sanger, C. Kevin Vaughn, David A. Binkley
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 6, 2013, págs. 700-709
Student Success in Intensive versus Traditional Introductory College Chemistry Courses
Mildred V. Hall, Linda A. Wilson, Michael J. Sanger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 89, Nº 9, 2012, págs. 1109-1113
JCE Classroom Activity #108. Using Archimedes’ Principle To Explain Floating and Sinking Cans
Michael J. Sanger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 3, 2011, págs. 272-273
Aqueous Ammonia or Ammonium Hydroxide? Identifying a Base as Strong or Weak
Michael J. Sanger, Matthew Danner
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 87, Nº 11 (November), 2010, págs. 1213-1216
"Which Pathway Am I?" Using a Game Approach To Teach Students about Biochemical Pathways
Beng Guat Ooi, Michael J. Sanger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 86, Nº. 4 (April), 2009, págs. 454-455
Using Soda Cans To Teach Physical Science Students about Density
Michael J. Sanger, Teari C. Humphreys, Mark M. LaPorte
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 86, Nº. 2 (February), 2009, págs. 209-211
Michael J. Sanger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 2, 2008, págs. 297-302
Soda Can Density and Unexpected Results.
Erica K. Jacobsen, Donald R. Paulson, Michael J. Sanger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 1, 2008, págs. 18-19
The Effects of Inquiry-Based Instruction on Elementary Teaching Majors' Chemistry Content Knowledge.
Michael J. Sanger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 6, 2007, págs. 1035-1039
Michael J. Sanger, Amy J. Phelps
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 5, 2007, págs. 870-874
"Concept Learning versus Problem Solving": Does Particle Motion Have an Effect?.
Michael J. Sanger, Eddie Campbell, Jeremy Felker, Charles Spencer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 5, 2007, págs. 875-879
Whatever Floats (or Sinks) Your Can
Michael J. Sanger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 83, Nº 11, 2006, pág. 1632
The Rainbow Wheel and Rainbow Matrix: Two Effective Tools for Learning Ionic Nomenclature
Gary P. Wulfsberg, Michael J. Sanger, Tammy J. Melton, Joseph S. Chimeno
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 83, Nº 4, 2006, pág. 651
Michael J. Sanger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 82, Nº 1, 2005, pág. 131
Simple Flame Test Techniques Using Cotton Swabs
Michael J. Sanger, Amy J. Phelps
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 81, Nº 7, 2004, pág. 969
Michael J. Sanger, Amy J. Phelps, Jason Fienhold
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 77, Nº 11 (November), 2000, págs. 1517-1517
Michael J. Sanger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 77, Nº 6 (June), 2000, págs. 762-762
Michael J. Sanger, Thomas J. Greenbowe
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 76, Nº 6 (June), 1999, págs. 853-853
Science-Technology-Society (STS) and ChemCom Courses Versus College Chemistry Courses:: Is There a Mismatch?
Michael J. Sanger, Thomas J. Greenbowe
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 73, Nº 6 (June), 1996, págs. 532-536
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados