InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Cultivating empathic listening in democratic education
Molly W. Andolina, Hilary G. Conklin
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 49, Vol. 3, 2021, págs. 390-417
Speaking With Confidence and Listening With Empathy: The Impact of Project Soapbox on High School Students
Molly W. Andolina, Hilary G. Conklin
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 46, Vol. 3 (Vol.), 2018, págs. 374-409
Toolboxes for Teaching in the Middle Grades: Opportunities to Learn in Two Preparation Pathways
Hilary G. Conklin, Elizabeth Daigle
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 40, Nº 2, 2012, págs. 164-191
Hilary G. Conklin
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 38, Nº 1, 2010, págs. 48-79
Promise and Problems in Two Divergent Pathways: Preparing Social Studies Teachers for the Middle School Level
Hilary G. Conklin
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 36, Vol. 1, 2008, págs. 36-65
Hilary G. Conklin
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 51, Vol. 2, 2023, págs. 332-336
Es reseña de:
Curriculum for justice and harmony: Deliberation, knowledge, and action in social and civic education
K.C. Barton, L. -C. Ho
New York : Routledge, 2022
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados