InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Brendan Munzar, Krista R. Muis, Courtney A. Denton, Kelsey Losenno
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 1, 2021, págs. 104-124
Using persuasive refutation texts to prompt attitudinal and conceptual change
Ian Thacker, Gale M. Sinatra, Krista R. Muis, Robert W. Danielson, Reinhard Pekrun, Philip H. Winne, Marianne Chevrier
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 6, 2020, págs. 1085-1099
Clarifying the connections among giftedness, metacognition, self-regulation, and self-regulated learning: Implications for theory and practice
Ernestina Oppong, Bruce M. Shore, Krista R. Muis
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 63, Nº 2, 2019, págs. 102-119
Achievement goals and emotions: The mediational roles of perceived progress, control, and value
Nathan C. Hall, Lavanya Sampasivam, Krista R. Muis, John Ranellucci
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 86, Nº. 2, 2016, págs. 313-330
Learning by preparing to teach: Fostering self-regulatory processes and achievement during complex mathematics problem solving
Krista R. Muis, Cynthia Psaradellis, Marianne Chevrier, Ivana Di Leo, Susanne P. Lajoie
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 4, 2016, págs. 474-492
To master or perform?: Exploring relations between achievement goals and conceptual change learning.
John Ranellucci, Krista R. Muis, Melissa Duffy, Xihui Wang, Lavanya Sampasivam, Gina M Franco
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2013, págs. 431-451
Epistemic climate and epistemic change: Instruction designed to change students' beliefs and learning strategies and improve achievement
Krista R. Muis, Melissa Duffy
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 1, 2013, págs. 213-225
Modern psychometrics for assessing achievement goal orientation: A Rasch analysis.
Krista R. Muis, Philip H. Winne, Ordene V. Edwards
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2009, págs. 547-576
Personal Epistemology and Mathematics: A Critical Review and Synthesis of Research
Krista R. Muis
Review of educational research, ISSN 0034-6543, Vol. 74, Nº 3, 2004, págs. 317-377
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados