InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Clarifying the connections among giftedness, metacognition, self-regulation, and self-regulated learning: Implications for theory and practice
Ernestina Oppong, Bruce M. Shore, Krista R. Muis
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 63, Nº 2, 2019, págs. 102-119
Eye of the Beholder: Investigating the Interplay between Inquiry Role Diversification and Social Perspective Taking
Cheryl L Walker, Bruce M. Shore, Diana Tabatabai
International Journal of Educational Psychology: IJEP, ISSN-e 2014-3591, Vol. 2, Nº. 2 (June), 2013, págs. 144-192
Marla S. Litvack, K. Ritchie, Bruce M. Shore
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 77, Nº. 4, 2011, págs. 474-487
Competitive goal orientations, quality, and stability in gifted and other adolescents' friendships: A Test of Sullivan's theory about the harm caused by rivalry
Michelle Schapiro, Barry H. Schneider, Bruce M. Shore, Judith A. Margison, Stephen J. Udvari
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 53, Nº 2, 2009, págs. 71-88
Twice-Exceptional Students' Use of Metacognitive Skills on a Comprehension Monitoring Task
C. Lynne Hannah, Bruce M. Shore
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 52, Nº 1, 2008, págs. 3-18
A.E. Ted Wall, Bruce M. Shore, Rose Martini
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 21, Nº. 3, 2004, págs. 248-268
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados