InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Examining predictive effects of general grit and L2 grit on motivated behavior: The mediating effect of self-perceived proficiency
Miroslaw Pawlak, Li Chengchen, Joanna Zawodniak
, Mariusz Kruk
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 0, 2024
Ali Derakhshan, Miroslaw Pawlak
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 0, 2024
Investigating the Use of Grammar Learning Strategies in Hungary and Poland: A Comparative Study
Miroslaw Pawlak, Kata Csizér
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 44, Nº 2, 2023, págs. 347-369
Activity-induced boredom in online EFL classes
Ali Derakhshan, Mariusz Kruk, Mostafa Mehdizadeh, Miroslaw Pawlak
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 76, Nº 1, 2022, págs. 58-68
Investigating individual trajectories in experiencing boredom in the language classroom: The case of 11 Polish students of English
Miroslaw Pawlak, Mariusz Kruk, Joanna Zawodniak
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 26, Nº. 4, 2022, págs. 598-616
Teaching foreign language grammar: new solutions, old problems
Miroslaw Pawlak
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 54, Nº. 4, 2021, págs. 881-896
Investigating language learning strategies: Prospects, pitfalls and challenges
Miroslaw Pawlak
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 25, Nº. 5, 2021, págs. 817-835
New conceptualizations of linguistic giftedness
Adriana Biedron, Miroslaw Pawlak
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 49, Nº 2, 2016, págs. 151-185
Investigating the nature of classroom willingness to communicate (WTC): A micro-perspective
Miroslaw Pawlak, Anna Mystkowska-Wiertelak, Jakub Bielak
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 20, Nº. 5, 2016, págs. 654-671
Krystyna Drozdzial-Szelest, Miroslaw Pawlak
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 45, Nº 3, 2012, págs. 347-375
Reconsidering the role of practice in foreing language teaching and learning
Miroslaw Pawlak
Poznan Studies in Contemporary Linguistics, ISSN 1732-0747, ISSN-e 1897-7499, Vol. 48, Nº. 2, 2012, págs. 337-354
Variability in the Use of Implicit Knowledge: the Effect of Task, Level and Linguistic Form
Miroslaw Pawlak
Variability and Stability in Foreign and Second Language Learning Contexts / Ewa Piechurska-Kuciel (ed. lit.), Liliana Piasecka (ed. lit.), Vol. 1, 2012, ISBN 978-1-4438-3579-4, págs. 279-298
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados