InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Sarah K. Bleiler, Sister Cecilia Anne Wanner, Jeremy F. Strayer
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 112, Nº 7, 2019 (Ejemplar dedicado a: Motivating mathematics: Why do you do what you do?), págs. 496-502
Making room for inspecting mistakes
Alyson E. Lischka, Natasha E. Gerstenschlager, Christopher Stephens, Angela T. Barlow, Jeremy F. Strayer
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 111, Nº 6, 2018, págs. 432-439
Inspection-worthy mistakes: Which? And why?
Angela T. Barlow, Lucy A. Watson, Amdeberhan Tessema, Alyson E. Lischka, Jeremy F. Strayer
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 24, Nº 6, 2018, págs. 384-391
Using GeoGebra to help students understand the inverse cosine function
Jeremy F. Strayer, Amdeberhan Tessema, Heather Lynn Johnson (ed. lit.), Steve Phelps (ed. lit.), Robert Lochel (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 111, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Nurturing persistent problem solvers), págs. 227-231
Kick-starting discussions with the Flipped classroom
Jeremy F. Strayer, James B. Hart, Sarah K. Bleiler
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 9, 2016, págs. 662-668
Statistical literacy: Simulations with dolphins
Jeremy F. Strayer, Amber Matuszewski
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 8, 2016, págs. 606-611
Reverse and add to 100: Explorations in place value
Michael Todd Edwards, James Quinlan, Jeremy F. Strayer
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 22, Nº 7, 2016, págs. 404-410
Jeremy F. Strayer, Michael Todd Edwards
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 8, 2015, págs. 608-615
Sample too small? Probably not!
Jeremy F. Strayer, Larry Ottman (ed. lit.), James Kett (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 107, Nº 3, 2013, págs. 226-230
Teaching with High-Cognitive-Demand mathematical tasks helps students learn to think mathematically
Jeremy F. Strayer, Elizabeth Brown
Notices of the American Mathematical Society, ISSN 0002-9920, Vol. 59, Nº. 1, 2012, págs. 55-57
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados