InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Representation of cultures and communities in a global ELT textbook: A diachronic content analysis
Ufuk Keles, Bedrettin Yazan
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 5, 2023, págs. 1325-1346
Educational language policies in the United States: a critical discourse analysis of ELPA21
Amanda Giles, Bedrettin Yazan, Ufuk Keles
European journal of language policy, ISSN 1757-6822, Vol. 12, Nº. 1, 2020, págs. 5-27
Inclusive and exclusive uses of we in four American textbooks for multicultural teacher education
Baburhan Uzum, Bedrettin Yazan, Ali Fuad Selvi
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 22, Nº. 5, 2018, págs. 625-647
Ottoman Turkish in the high school curriculum: current language planning discussions in Turkey
Bedrettin Yazan, Melike Üzüm
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 18, Nº. 3, 2017, págs. 264-282
Adhering to the language roots: Ottoman Turkish campaigns on Facebook
Bedrettin Yazan
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 14, Nº. 4, 2015 (Ejemplar dedicado a: Language policies on social network sites), págs. 335-355
Book review: The NNEST lens: Non native English speakers in TESOL
Bedrettin Yazan, Ali Fuad Selvi
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 16, Nº. 3, 2012, págs. 435-438
Second Language Teacher Education: A Sociocultural Perspective
Bedrettin Yazan
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 46, Nº. 1, 2012, págs. 218-221
George Braine: Nonnative Speaker English Teachers: Research, Pedagogy, and Professional Growth
Ali Fuad Selvi, Bedrettin Yazan
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 32, Nº 4, 2011, págs. 466-469
Es reseña de:
Nonnative speaker English teachers: research, pedagogy, and professional growth
George Braine
New York : Routledge, 2010
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados