InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Tom Cobb, Marlise Horst
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 75, Nº. 4, 2019, págs. 285-298
Modality in ESL Textbooks: Insights from a Contrastive Corpus-Based Analysis
Fatma Bouhlal, Juliane Martini, Marlise Horst
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 74, Nº. 2, 2018, págs. 227-252
Norbert Schmitt, Tom Cobb, Marlise Horst, Diane Schmitt
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 50, Nº 2, 2017, págs. 212-226
A new receptive vocabulary size test for French
Roselene Batista, Marlise Horst
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 72, Nº. 2, 2016, págs. 211-233
Cognate awareness -raising in late childhood: teachable and useful
Joanna White, Marlise Horst
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 21, Nº. 1-2, 2012 (Ejemplar dedicado a: AWARENESS MATTERS: LANGUAGE, CULTURE, LITERACY. SELECTED PAPERS FROM THE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF THE ASSOCIATION FOR LANGUAGE AWARENESS, UNIVERSITY OF KASSEL, JULY 2010), págs. 181-196
Pavel Trofimovich, Laura Collins, Walcir Cardoso, Joanna White, Marlise Horst
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 46, Nº. 1, 2012, págs. 176-186
Some Input on the Easy/Difficult Grammar Question: An Empirical Study.
Laura Collins, Pavel Trofimovich, Joanna White, Walcir Cardoso, Marlise Horst
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 3, 2009, págs. 336-353
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados