Horst, Marlise
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 1 |
2022 | 2 |
2021 | 3 |
2020 | 5 |
2019 | 1 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 2 |
2015 | 0 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2017 | 1 | 3 |
2016 | 0 | 2 |
2012 | 2 | 3 |
2010 | 0 | 7 |
2011 | 0 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2015 | 1 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
8 | Artículo de revista | 15 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2010 |
First and second language knowledge in the language classroom
|
Artículo ARTICULO | 7 |
2017 |
How much vocabulary is needed to use English? Replication of van Zeeland & Schmitt (2012), Nation (2006) and Cobb (2007)
|
Artículo | 3 |
2012 |
Cognate awareness -raising in late childhood
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2016 |
A new receptive vocabulary size test for French
|
Artículo | 2 |
2012 |
A Frequency-Based Approach to L2 Phonological Learning: Teacher Input and Student Output in an Intensive ESL Context
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-May-2024