Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Víctor Manuel López Pastor, Javier Castejon, Álvaro Sicilia Camacho, Vicente Navarro Adelantado, Graham Webb
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 48, Nº 1 (February), 2011, págs. 79-90
Case Study:: Student Learning and Computer‐based Model Building: From Theory to Practice
Graham Webb, D.A. Wharton
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 28, Nº 3, 1991, págs. 245-251
Epistemology, Learning and Educational Technology
Graham Webb
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 28, Nº 2, 1991, págs. 120-128
Case Study:: Developing Writing with Peer Discussions and Microcomputers
Graham Webb
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 27, Nº 2, 1990, págs. 209-215
Using Spreadsheet Software as an Aid in the Administration of Marks and Grades
Graham Webb
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 24, Nº 2, 1987, págs. 151-155
Some Observations on the Introduction of Microcomputers into a Third World Department of Education
Graham Webb
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 23, Nº 3, 1986, págs. 279-281
The Tutorial Method, Learning Strategies and Student Participation in Tutorials:: Some Problems and Suggested Solutions
Graham Webb
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 20, Nº 2, 1983, págs. 117-121
An Evaluation of Techniques for Analysing Small Group Work
Graham Webb
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 18, Nº 2, 1981, págs. 64-66
El desarrollo de competencias para la transición al empleo: una experiencia innovadora en Leeds Metropolitan University
Graham Webb
Evaluación de competencias en los nuevos grados. VI Intercampus. Cuenca, 2010: Libro de Actas / coord. por Margarita Marín Rodríguez, 2010, ISBN 978-84-693-1832-4, págs. 26-32
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados