InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A Aprendizagem do Estudante de Enfermagem na Prevenção da Sintomatologia Musculosquelética Segundo os Três Domínios de Competências: Estudo Qualitativo
Cristiana Furtado Firmino, João José Rolo Longo, Celeste Simões, Olga Valentim, Fátima Mendes Marques
Sisyphus: Journal of Education, ISSN-e 2182-9640, Vol. 11, Nº. 2, 2023 (Ejemplar dedicado a: Thinking Education in Times of Transition), págs. 208-222
Implementação do RESCUR com crianças e adolescentes surdos: Perceção de professores, pais e alunos sobre o impacto ao nível do bem-estar e das aprendizagens
Eunice Freitas, Celeste Simões
Revista Portuguesa de Educação, ISSN-e 2183-0452, ISSN 0871-9187, Vol. 35, Nº. 2, 2022
School performance paths: Personal and contextual factors related to top performers and low achievers in portugal and spain
Celeste Simões, Francisco Rivera, Carmen Moreno, Margarida Gaspar de Matos
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Nº 21, 2018, págs. 1-15
Facing the Adversity: the Role of Internal Assets on Well-Being in Adolescents with Special Needs
Celeste Simões, Margarida Gaspar de Matos, Antony Morgan
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Vol. 18, 2015, 14 págs.
Substance use in Portuguese and Spanish adolescents: highlights from differences, similarities and moderating effects
Celeste Simões, Margarida Gaspar de Matos, María del Carmen Moreno Rodríguez, Francisco José Rivera de los Santos, Joan Manuel Batista Foguet, Bruce G. Simons-Morton
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Vol. 15, Nº. 3, 2012, págs. 1024-1037
Portuguese adolescents: the importance of parents and peer groups in positive health
Gina Tomé, Margarida Gaspar de Matos, Inês Camacho, Celeste Simões, José Alves Diniz
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Vol. 15, Nº. 3, 2012, págs. 1315-1324
Marta Reis, Lúcia Ramiro, Margarida Gaspar de Matos, José Alves Diniz, Celeste Simões
Psicothema, ISSN-e 1886-144X, ISSN 0214-9915, Vol. 23, Nº. 2, 2011, págs. 260-266
CO-427. A promoção de resiliência em turmas bilingues de alunos surdos
Eunice Freitas, Celeste Simões, Ana Paula Lebre dos Santos Branco Melo
6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings / coord. por Tamara Ramiro Sánchez, María Teresa Ramiro Sánchez, María Paz Bermúdez Sánchez, 2018, ISBN 978-84-09-02091-1
CO-550. Promoting social and emotional strenght: Results from the impact of the european resilience curriculum (rescur) in children from 3 to 17 years old
Anabela Santos, Celeste Simões, Ana Paula Lebre dos Santos Branco Melo, Cátia Branquinho, Tania Gaspar, Margarida Gaspar de Matos
6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings / coord. por Tamara Ramiro Sánchez, María Teresa Ramiro Sánchez, María Paz Bermúdez Sánchez, 2018, ISBN 978-84-09-02091-1
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados