InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Ju Zhan, Qiyu Sun, Lawrence Jun Zhang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 3, 2024, págs. 1011-1032
Teacher well-being matters: The case of students’ motivation on their own perceptions of native and non-native English speaker teachers
Liwei Deng, Lawrence Jun Zhang, Naashia Mohamed
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 0, 2024
Qiang Sun, Lawrence Jun Zhang
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 9, 2023 (Ejemplar dedicado a: New Trends and Practices in Teacher Professional Development in EFL/ESL Contexts), págs. 13-27
Yinxing Jin, Lawrence Jun Zhang
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 7, 2021, págs. 948-962
Mingjun Wu, Lawrence Jun Zhang, Di Wu, Tongshun Wang
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 24, Nº. 4, 2020, págs. 651-671
Implementing English-medium instruction (EMI) in China: teachers’ practices and perceptions, and students’ learning motivation and needs
Li Jiang, Lawrence Jun Zhang, Stephen May
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 2, 2019, págs. 107-119
A Questionnaire-Based Validation of Multidimensional Models of Self-Regulated Learning Strategies.
Lin Sophie Teng, Lawrence Jun Zhang
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 100, Nº 3, 2016, págs. 674-701
Are alphabetic language -derived models of L2 reading relevant to L1 logographic background readers?
John Fitzgerald Ehrich, Lawrence Jun Zhang, Jon Congjun Mu, Lise Catherine Ehrich
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 22, Nº. 1, 2013, págs. 39-55
Andrew D. Cohen and Ernesto Macaro: Language Learner Strategies: Thirty Years of Research and Practice.
Lawrence Jun Zhang
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 30, Nº 4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Complexity, Accuracy and Fluency (CAF) in Second Language Acquisition Research), págs. 619-622
Lawrence Jun Zhang, Peter Yongqi Gu, Hu Guangwei
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2008, págs. 245-271
Reading Strategies and Approaches to Learning of Bilingual Primary School Pupils
Zhenhui Rao, Peter Yongqi Gu, Lawrence Jun Zhang, Guangwei Hu
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 16, Nº. 4, 2007, págs. 243-262
Awareness-raising in the TEFL phonology classroom: student voices and sociocultural and psychological considerations
Lawrence Jun Zhang
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 145-146, 2004, págs. 219-268
Awareness in Reading: EFL Students' Metacognitive Knowledge of Reading Strategies in an Acquisition-poor Environment
Lawrence Jun Zhang
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 10, Nº. 4, 2001, págs. 268-288
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados