Periodo de publicación recogido
|
|
|
Application of a Chimeric Green Fluorescent Protein to Study Protein-Protein Interactions
S.J. DeMarco, E.E. Strehler, N. Garamszegi, Z.P. Garamszegi, M.S. Rogers
BioTechniques, ISSN 0736-6205, Vol. 23, Nº 5, 1997, págs. 864-872
A multi-cultural evaluation of the pedagogical variation model: A collaborative study with pre-service teacher undergraduates at federal institute (ifrs) brazil, kuwait university and south ural state university, russian federation
M.S. Rogers, A. Grunewald Nichele
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 1468-1478
Pedagogical leadership for online teaching: insights to how the pedagogical variation model may reduce attrition rates and thereby increase retention rates in online learning
M.S. Rogers
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 3630-3640
Virtual classrooms: Teaching and learning online
M.S. Rogers
ICERI 2013 / Luis Gómez Chova (comp.), A. López Martínez (comp.), I. Candel Torres (comp.), 2013, ISBN 978-84-616-3847-5, pág. 3300
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados