Periodo de publicación recogido
|
|
|
Social pedagogy in the UK today: finding from evaluations of training and development initiatives
Claire Cameron
Pedagogía social: revista interuniversitaria, ISSN-e 1989-9742, Nº. 27, 2016 (Ejemplar dedicado a: La Pedagogía Social en el mundo)
De què parlem quan diem "competencia"?
Claire Cameron
Infància a Europa: revista d'una xarxa de revistes europees, ISSN 1578-4886, Nº 15, 2008, pág. 17
A Holistic Approach to Educating Children in Care:: Caring Schools
Claire Cameron, Katie Quy, Katie Hollingworth
Education in Out-of-Home Care :: International Perspectives on Policy, Practice and Research / Patricia McNamara (ed. lit.), Carme Montserrat Boada (ed. lit.), Sarah Wise (ed. lit.), 2019, ISBN 9783030263720, pág. 151
Hannan Hauari, Claire Cameron
Improving the participation of young people in care in further and higher education :: European research and practice / Sonia Jackson (aut.), Claire Cameron (aut.), 2014, ISBN 1-84905-639-0, pág. 72
Denmark: Participation for All?
Claire Cameron, Inge M. Bryderup
Improving the participation of young people in care in further and higher education :: European research and practice / Sonia Jackson (aut.), Claire Cameron (aut.), 2014, ISBN 1-84905-639-0, pág. 115
Hungary: Education and Care in Transition
Claire Cameron, Marta Korintus, Andrea Rácz
Improving the participation of young people in care in further and higher education :: European research and practice / Sonia Jackson (aut.), Claire Cameron (aut.), 2014, ISBN 1-84905-639-0, pág. 151
Improving the participation of young people in care in further and higher education :: European research and practice
Sonia Jackson (aut.), Claire Cameron (aut.)
Jessica Kingsley Publishers, 2014. ISBN 1-84905-639-0
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados