InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Nonconcurrent Multiple-Baseline and Multiple-Probe Designs in Special Education: A Systematic Review of Current Practice and Future Directions
Kristi Morin, Esther R. Lindström, Thomas Kratochwill, Joel R. Levin, Alyssa Blasko
, Amanda Weir, Christiana M. Nielsen Pheiffer, Samantha Kelly, Davit Janunts
, Ee Rea Hong
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 90, Nº. 2, 2024, págs. 126-147
Models of not-so-good behavior: Yet another way to squeeze causality and recommendations for practice out of correlational data
Alyssa L. Reinhart, Samuel H. Haring, Joel R. Levin, Erika A. Patall, Daniel H. Robinson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 1, 2013, págs. 241-247
A follow-up note on prescriptive statements in nonintervention research studies
Shana M. Shaw, Stephen M. Walls, Breana Sylvester Dacy, Joel R. Levin, Daniel H. Robinson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 4, 2010, págs. 982-988
Is Educational Intervention Research on the Decline?
Peggy Hsieh, Taylor Acee, Wen-Hung Chung, Ya-Ping Hsieh, Hyunjin Kim, Greg D. Thomas, Ji-in You, Joel R. Levin, Daniel H. Robinson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 97, Nº. 4, 2005, págs. 523-529
Activity and Imagined Activity Can Enhance Young Children's Reading Comprehension
Sandra Japuntich, Michael P. Kaschak, Joel R. Levin, Arthur M. Glenberg, Tiana Gutierrez
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 3, 2004, págs. 424-436
Do pictorial mnemonic text-learning aids give students something worth writing about?
Nikol Rummel, Joel R. Levin, Michelle M. Woodward
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 95, Nº. 2, 2003, págs. 327-334
Estimating the value of a knowledge base for school learning
Joel R. Levin
Review of educational research, ISSN 0034-6543, Vol. 63, Nº 3, 1993, págs. 335-343
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados