InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Phil Benson, Hayo Reinders
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 50, Nº 4, 2017, págs. 561-578
The formation of English teacher identities: a cross-cultural investigation
Ming-yue Michelle Gu, Phil Benson
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 19, Nº. 2, 2015, págs. 187-206
Phil Benson
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 47, Nº. 4, 2013, págs. 839-843
Learning to teach across borders: Mainland Chinese student English teachers in Hong Kong schools
Phil Benson
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 16, Nº. 4, 2012, págs. 483-499
Teacher education and teacher autonomy: Creating spaces for experimentation in secondary school English language teaching
Phil Benson
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 14, Nº. 3, 2010, págs. 259-275
Autonomy in Language Teaching and Learning: Where Has It Come from and Where Is It Going?
Phil Benson
Helping people to learn foreign languages: teach-niques and teach-nologies / coord. por Imelda Katherine Brady, 2009, ISBN 978-84-96353-88-6, págs. 7-18
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados