InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Teachers’ organizational participation: Profiles in 12 countries and correlates in teaching-related practices
Frank Reichert, Judith Torney-Purta, Weihong Liang
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 48, Vol. 4, 2020, págs. 552-582
Students' Conceptual Knowledge and Process Skills in Civic Education: Identifying Cognitive Profiles and Classroom Correlates
Ting Zhang, Judith Torney-Purta, Carolyn E. Barber
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 40, Nº 1, 2012, págs. 1-34
Jeffrey Alan Greene, Judith Torney-Purta, Roger Azevedo
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 1, 2010, págs. 234-255
Judith Torney-Purta
Perspectivas: Revista trimestral de educación comparada, ISSN 0304-3053, Nº. 3, 2001, págs. 313-328
Naive Theories and Decision Making as Part of Higher Order Thinking in Social Studies
James P. Byrnes, Judith Torney-Purta
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 23, Vol. 3, 1995, págs. 260-277
Schema Theory and Cognitive Psychology: Implications for Social Studies
Judith Torney-Purta
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 19, Nº 2, 1991, págs. 189-210
Dimensions of Adolescents' reasoning about political and historical issues: Ontological switches, developmental processes, and situated learning
Judith Torney-Purta
Cognitive and instructional processes in history and the social sciences / coord. por James F. Voss, Mario Carretero, 1994, ISBN 0-8058-1564-3, págs. 103-122
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados