InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A latent profile analysis of teachers’ causal attribution for academic success or failure
Laurent Brun, Benoît Dompnier, Pascal Pansu
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 1, 2022, págs. 185-206
The harmful aspect of teacher conditional support on students’ self-perception of school competence
Marine Hascoët, Pascal Pansu, Théresé Bouffard, Nadia Leroy
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 4, 2018, págs. 615-628
Pupils' self-perceptions:: The role of teachers' judgment controlling for big-fish-little-pond effect
Pascal Bressoux, Pascal Pansu
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 31, Nº 3, 2016, págs. 341-357
Quand se juger meilleur ou moins bon qu'il ne l'est s'avère profitable ou nuisible à l'élève
Théresé Bouffard, Pascal Pansu, Natacha Boissicat
Revue française de pédagogie, ISSN 0556-7807, Nº. 182, 2013 (Ejemplar dedicado a: Connaissances et politiques d´éducation : quelles interactions?), págs. 117-140
Learning the norm of internality: NetNorm, a connectionist model
Bollon Thierry, Adeline Paignon, Pascal Pansu
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 26, Nº 3, 2011, págs. 303-317
Les feedbacks à l'école: un gage de régulation des comportements scolaires
Fanny Georges, Pascal Pansu
Revue française de pédagogie, ISSN 0556-7807, Nº. 176, 2011, págs. 101-124
Cécile Nurra, Pascal Pansu
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 24, Nº 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: Social dynamics in judgement and performance in academic settings / Céline Buchs (ed. lit.), Armand Chatard (ed. lit.), Olivier Desrichard (ed. lit.)), págs. 247-262
Benoît Dompnier, Pascal Bressoux, Pascal Pansu
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 22, Nº 3, 2007, págs. 333-350
Pascal Bressoux, Pascal Pansu
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 22, Nº 2, 2007, págs. 169-178
Norme d'internalité et activités évaluatives en milieu scolaire
Pascal Bressoux, Pascal Pansu
Revue française de pédagogie, ISSN 0556-7807, Nº 122, 1998, págs. 19-30
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados