Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Can prompts improve self-explaining an online video lecture? Yes, but do not disturb!
Markus H. Hefter, Veit Kubik, Kirsten Berthold
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 20, 2023
Effective and efficient acquisition of argumentation knowledge by self-explaining examples: Videos, texts, or graphic novels?
Markus H. Hefter, Inga ten Hagen, Claudia Krense, Kirsten Berthold, Alexander Renkl
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 8, 2019, págs. 1396-1405
Detrimental effects of immediate explanation feedback
Julian Roelle, Natalie Rahimkhani-Sagvand, Kirsten Berthold
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 32, Nº 3, 2017, págs. 367-384
Effects of informing learners about the dangers of making overconfident judgments of learning
Julian Roelle, Elisabeth Brandão Schmidt, Alica Buchau, Kirsten Berthold
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 1, 2017, págs. 99-117
Julian Roelle, Nina Lehmkuhl, Martin-Uwe Beyer, Kirsten Berthold
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 3, 2015, págs. 705-723
Instructional aids to support a conceptual understanding of multiple representations
Kirsten Berthold, Alexander Renkl
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 1, 2009, págs. 70-87
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados