InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Irit Lavie, Anna Sfard
Cognition and instruction, ISSN 0737-0008, Vol. 23, Nº 2, 2005, págs. 237-309
Doing Wrong With Words: What Bars Students' Access to Arithmetical Discourses
Liora Linchevski, I. Lavy, Anna Sfard, Miriam Ben-Yehuda
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 36, Nº 3, 2005, págs. 176-247
Anna Sfard
Mind, culture and activity, ISSN 1074-9039, Nº. 3, 2005, págs. 233-250
Cognition as Communication: Rethinking Learning-by-Talking Through Multi-Faceted Analysis of Students' Mathematical Interactions: Rethinking Learning-by-Talking Through Multi-Faceted Analysis of Students' Mathematical Interactions
Anna Sfard, Carolyn Kieran
Mind, culture and activity, ISSN 1074-9039, Vol. 8, Nº 1, 2001, págs. 42-76
Research in mathematics education: what can it teach us about human learning
Anna Sfard, Paul Cobb
The cambridge handbook of the learning sciences / coord. por R. Keith Sawyer, 2014, ISBN 978-1-107-62657-7, págs. 545-564
On acquisition metaphor and participation metaphor for mathematics learning
Anna Sfard
8th International Congress on Mathematical Education: selected lectures : Sevilla 14-21 july 1996 / coord. por Bernard Hodgson, Claudi Alsina Català, José María Álvarez Falcón, Colette Laborde, Antonio de Jesús Pérez Jiménez, 1998, ISBN 84-923760-3-1, págs. 397-412
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados