InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Longitudinal effects of data-based instructional changes for students with intensive learning needs: A piecewise linear–linear mixed-effects modeling approach
Seohyeon Choi, Kristen L. McMaster, Nidhi Kohli, Emma Shanahan, Seyma Birinci, Jechun An, McKinzie Duesenberg Marshall, Erica S. Lembke
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 4, 2024, págs. 608-628
A Quasiexperimental Evaluation of Two Versions of First-Grade PALS: One With and One Without Repeated Reading
Douglas Fuchs, Eunsoo Cho, Jessica R. Toste, Lynn S. Fuchs, Jennifer K. Gilbert, Kristen L. McMaster, Ebba Svenson, Anneke Thompson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 87, Nº. 2, 2021, págs. 141-162
Supporting teachers’ use of data-based instruction to improve students’ early writing skills
Kristen L. McMaster, Erica S. Lembke, Jaehyun Shin, Apryl L. Poch, R. Smith, Pyung-Gang Jung, Abigail A. Allen, Kyle Wagner
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 1, 2020, págs. 1-21
The effects of early numeracy interventions for students in preschool and early elementary: A meta-analysis
Gena Nelson, Kristen L. McMaster
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 6, 2019, págs. 1001-1022
Effects of early writing intervention delivered within a data-based instruction framework
Pyung-Gang Jung, Kristen L. McMaster, Robert delMas
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 83, Nº. 3, 2017, págs. 281-297
What does it take to scale up and sustain evidence-based practices?
Janette K. Klingner, Alison G. Boardman, Kristen L. McMaster
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 79, Nº. 2, 2013, págs. 195-211
The effectiveness of kindergarten peer-assisted learning strategies for students with disabilities
Brooke H. Rafdal, Kristen L. McMaster, Scott R. McConnell, Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 77, Nº. 3, 2011, págs. 299-316
Curriculum-based measures of beginning writing: Technical features of the slope
Kristen L. McMaster, Xiaoqing Du, Seungsoo Yeo, Stanley L. Deno, David Parker, Troy Ellis
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 77, Nº. 2, 2011, págs. 185-206
Kristen L. McMaster, Shu-Hsuan Kung, Insoon Han, Marisa Cao
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 74, Nº. 2, 2008, págs. 194-214
Responding to Nonresponders: An Experimental Field Trial of Identification and Intervention Methods
Donald L. Compton, Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs, Kristen L. McMaster
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 71, Nº. 4, 2005, págs. 445-463
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados